سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باران گل

هیئت هفتگی سه‌شنبه شب‌ها پیشکش به امام عصر ارواحنا فداه

تعجیل در فرج مولانا صاحب‌الزمان (عج)

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

اگر ما بخواهیم ظهور نزدیک است

می‌دانید چرا؟

ظهور امام زمان می‌تواند به دو نحو صورت پذیرد:

یکی آنکه مردم یکپارچه شوند و آن را از خدای بزرگ بخواهند

دیگر آنکه مردم دست روی دست گذاشته و منتظر وقوع حوادث بنشینند تا پیمانه ظلم و ستم و دوری از خدا (زمان غیبت امام زمان) پر شود و در نهایت خداوند فرج را در آخرین زمان ممکن انجام دهد.

بدیهی است سفارش خاندان عصمت و طهارت(ع) آن است که مردم بی‌تفاوت نباشند و برای تعجیل و ظهور حضرت تلاش نمایند و یکپارچه شوند که اگر چنین کنند ظهور انجام خواهد شد و به پر شدن پیمانه زمان غیبت بستگی ندارد.

شاهد بر این مطلب روایتی است که از امام صادق نقل شده، آن حضرت می‌فرمایند: وقتی عذاب بر بنی‌اسرائیل طولانی شد تا چهل روز در پیشگاه الهی ناله و زاری کردند و فرج و رهایی خود را خواستار شدند، آنگاه خداوند به حضرت موسی و هارون وحی فرمود که بنی‌اسرائیل را از دست فرعون نجات دهند، در نتیجه از صد و هفتاد سالی که به فرج (حضرت موسی) باقی مانده‌بود صرف نظر شد و به ده سال تقلیل یافت.

آنگاه امام صادق فرمود: شما (شیعیان) هم اگر چنین کنید خداوند فرج ما را می‌رساند ولی اگر دست روی دست بگذارید و چنین دعا نکنید (با درخواست واقعی و دلشکستگی و به طور یکپارچه) وقتی کار به نهایت خود رسید فرج می‌رسد.

بنابراین اگر مردم (حداقل شیعیان) متحد و یکپارچه شده، فرج حضرت مهدی ارواحنا فداه را بخواهند فرج به سرعت فراخواهدرسید ولی اگر چنین نکنند و مثل زمان حاضر و پیش از این بگویند خدا خودش فرج را می‌رساند و به کار و زندگی خود مشغول باشند، فرج مرتبا به تاخیر می‌افتد چنان که تاکنون قرن‌ها و صدها سال است به خاطر بی‌تفاوتی مردم به تاخیر افتاده‌است.

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

در این بلندترین شب سال بلندترین دعایمان، دعا برای ظهور آقایمان باشد.التماس دعا


نوشته شده در سه شنبه 89/9/30ساعت 12:44 عصر توسط آرام نظرات ( ) |


Design By : Pichak